maanantai 22. heinäkuuta 2013

läskiläskiläskiläskiläskiläski

Heti aluksi: tästä vitun paastosuunnitelmasta ei sitten puhuta enempää :@

Päivällä mietin jotain asiaa ja tulin johonkin tulokseen, mutta olen onnellisesti unohtanut mikä se asia oli. Palaan siihen myöhemmin, jos muistuu mieleen.

Äiti katsoi tässä illalla kun otin vaatteita pois. Minä siihen vihaisesti:"Mee nyt muualle, mä en haluu että sä kattelet mun läskejä!" Johon äiti:"No emmä niitä kato." Eli olen ihan saatanan läski, ja haluan päästä eroon näistä ihravuorista. Ja myös äitin mielestä omistan läskiä. No se onkin sellainen laiha hippiäinen "en ole liian laiha, olen alipainon rajoilla" "olen syönyt aika paljon tänään" "takapuoli on liian iso, pitäisi vähän laihduttaa". Oikeasti takapuoli roikkuu, koska siellä ei ole yhtikäs mitään.

Tekisin mitä tahansa, että olisin laiha. Tai melkein mitä tahansa. Tai mieluiten en mitään. Mitä tahansa paitsi vähentäisin syömisiä ja liikkuisin. Laiska läski lihava ylipainoinen tonnikeiju ihrakasa. Laihduta 47 kiloiseksi! Nyt. Heti. Samantien. Oitis. äääääää hajoon kohta palasiksi, en kestä tätä. Ja muuten, se mun viiltelytauko katkesi eilen aamulla. Eikä edes auttanut yhtään. Ehkä kokeilen taas kuristaa itseäni. siis kokeilen, en tapa.


 
 
Huutaisin, jos olisin yksin.
 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti